Garantie & Klacht

Garantie

Wij hechten grote waarde aan de kwaliteit van onze producten en doen er alles aan om deze in perfecte staat bij u te leveren. Toch kan het voorkomen dat een artikel tijdens transport beschadigt of dat er sprake is van een ander gebrek waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.

Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek dat zich binnen twee jaar na levering openbaart. Daarnaast kunt u aanvullende rechten ontlenen aan het Nederlandse recht.

Wanneer u een gebrek ontdekt of redelijkerwijs had moeten ontdekken, dient u dit binnen een redelijke termijn aan ons te melden. Een termijn van minimaal twee maanden wordt in ieder geval als redelijk beschouwd. Onder bepaalde omstandigheden kan een langere termijn ook aanvaardbaar zijn.

Indien u tijdig contact met ons opneemt, zorgen wij kosteloos voor reparatie of vervanging van het product.

Klachten

Het kan altijd gebeuren dat er iets niet geheel naar wens verloopt. Wij adviseren u om eventuele klachten eerst rechtstreeks bij ons kenbaar te maken via info@horecago.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan kunt u uw geschil voorleggen aan Stichting WebwinkelKeur via:
https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Sinds 15 februari 2016 is het daarnaast mogelijk voor consumenten in de EU om klachten in te dienen via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform is bereikbaar via:
http://ec.europa.eu/odr

Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is, staat het u vrij deze via het platform van de Europese Unie in te dienen.

Betaalmethodes

U kunt uw bestelling bij ons op verschillende manieren veilig en eenvoudig betalen.

Momenteel beschikbare betaalmethodes:

  • iDEAL
  • Overboeking